logo

Контакти:

40000, м. Суми,

вул. Горького, 28-Б

Тел./факс.: (0542) 22-55-02
e-mail: 18sm@dsp.gov.ua

facebook.com/sumy.dsp

Головні новини

«Шкільні автобуси» Сумщини під пильною увагою Держгірпромнагляду

На Сумщині продовжуються масштабні перевірки відомчого пасажирського автотранспорту в рамках підписаної Угоди про співпрацю між теруправлінням Держгірпромнагляду та УДАІ УМВС України у Сумській області. Цього разу державні інспектори з охорони праці звернули свою увагу на безпеку під час регулярного підвезення до місць навчання дітей шкільного віку, більш відомого як Державна цільова соціальна програма «Шкільний автобус».

Програма «Шкільний автобус» на Сумщині реалізується вже не перший рік. Різними видами транспорту до місць навчання та додому підвозиться 99,7% учнів області. Стовідсотково охоплено організованим підвезенням учнів у 15 районах та містах Конотоп, Охтирка, Глухів. У 2012 році Сумська область однією з перших отримала 34 шкільні автобуси, на початку нинішнього навчального року школи отримали ще 12 автобусів, придбаних за кошти державного бюджету. Із 1 вересня у підвезенні учнів буде задіяно понад 250 шкільних автобусів. 

Під час останньої робочої поїздки на Сумщину начальник Управління державного нагляду Держгірпромнагляду України Микола РАДІОНОВ наголосив на необхідності державним інспекторам у своїй роботі більш креативно, а інколи й творчо, підходити до питань охорони праці та промислової безпеки, знаходити нові форми і шляхи упередження трагедій та запобігання нещасним випадкам.

Враховуючи жахливу статистику дорожньо-транспортних пригод (тільки за останній місяць у Сумах в наслідок двох зіткнень міських рейсових «маршруток» та приватного транспорту загинуло двоє і постраждали понад 30 осіб), до плану роботи були включені перевірки автобусів, що перевозять дітей до шкіл. Порушення, які були виявлені під час останньої перевірки одного з навчально-виховних комплексів Путивльського району, виявилися типовими для майже усіх освітніх закладів: не визначена особа, яка відповідає за випуск шкільного автобуса на маршрут, а якщо така особа є – вона не пройшла спеціальне навчання (тобто не знає, що необхідно перевіряти). Водії шкільних автобусів також не проходять спеціальне навчання і перевірку знань з охорони праці.

У переважній більшості, це стосується шкільних автобусів, які «приписані» за сільськими радами. Якщо ж «власником» автівки є районний відділ освіти – ситуація виглядає кращою. Наразі, Держгірпромнагляд не знімає це питання з порядку денного, навпаки – безпеці водіїв, а відтак і безпеці дітей, буде постійно приділятися увага і в подальшому.